At finde det rigtige regnskabssoftware til din virksomhed kan være en hård beslutning. Et regnskabsprogram der fungerer for det ene firma, fungerer muligvis ikke for det andet. Det helt rigtige regnskabsprogram afhænger af virksomhedens størrelse, indkomst, erfaringsniveauet for den/de der udfører regnskabet og virksomhedens budget. Hvis du har en ny virksomhed vil du sikkert prøve et par programmer, før du finder det rigtige til dig.

Nedenfor er to af de mere populære og brugervenlige programmer til mindre virksomheder, og de tilbyder hver deres særlige funktioner til forskellige behov. Vi har her testet på virksomhedsniveau.

Billy er absolut værd at teste af. Det er nemt, brugervenligt og rummer alle nødvendige funktioner dit firma har behov for“.

Billy er et regnskabsprogram, der er skræddersyet til mindre og mellemstore virksomheder. Programmet er online, hvilket gør den tilgængelig uanset om du er på lageret, derhjemme eller på farten. Det tilbyder online fakturaer der giver brugerne mulighed for at tilpasse udseendet på deres fakturaer. Sammen med online fakturering tilbyder programmet dokumenthåndtering samt påmindelse om momsindberetning. Se også hvilke kunder du sælger mest til samt hvilke leverandører du køber mest fra. Kommer også med en smart og brugervenlig app. Gratis support både i hverdage og weekender.


“Dinero er skabt til iværksættere af iværksættere. Giver dig hurtigt overblik, så du kan fokusere på at vækste”.

Dinero er blandt andre stiftet af den succesfulde iværksætter Martin Thorborg. Det er et kvalitetsstempel i sig selv. Men programmet er mere end bare hans navn. Det er skabt til dig som ønsker at vækste, uden at bruge lange møjsommelige timer på at holde styr på regnskaberne. Nem, hurtigt, og absolut et af de bedste regnskabsprogrammer tilgængelige i Danmark. Med en app du nemt kan styre økonomien fra, med påmindelser om momsindberetning, fakturering, rykkerservice og meget meget mere. Dinero regnskabsprogram er absolut værd at teste af. Support 365 dage om året.